kıyamaz insan buna "onun gözünü çıkar, bunun saçı dökülsün, şunun sesi kısılsın" diye niyetler yazmaya (ahaha sanki daha sevimli olsa yazabilecekmişim gibi)...
benim mr. voodoo da ne umdu da ne buldu, türünün yüz karası oldu :)
kankardesh kişisi, seviyorum seni.

kankaedeshin de seni seviyo lem.. kalbi kocaman kadin seni :)
YanıtlaSilCumhur'a ne oldu???? İki dakkada pabucu dama mı atıldı yoksam:)
YanıtlaSilolm cumhur aşkım, mr voodoo ise en bir sevgili destekçim :)
YanıtlaSilcumhur abisi şimdi vudiş'e yol yordam öğretiyor!