nefret ediyorum şu "bayan" kelimesinden, "bayanlar baylar" ya da "bayan bilmemkim" haricinde bu lafı duyduğumda insanların beynini patlatmak isteyecek kadar büyük bir gıcıklık hissediyorum. bu kelimeye bu kadar takık olduğum için kendimle de sorunlarım var ama bu serbest kürsü seansında onu irdelemiyorum.
kardeşim, güzel arkadaşım, canım ve de hatta ciğerim, delirtme beni ne demek "bayan"??
kimi neden koruyor da hangi ayıbı örtüyorsun da KADIN demiyorsun sen?
bu bana direkt olarak "kadın mı kız mı ben ne bileyim o yüzden en iyisi ben bayan diyeyim" yaklaşımını çağrıştırıyor ki ben bunu iğrenç buluyorum.
yoksa basit bir kibarlık mı yapmaya çalışıyorsun sen anlamıyorum ben.
erkeklerin "bayan" demeleri beni yeterince gıcık ediyor aslında ama ona "e hadi kendince kibar olduğunu sanıyor ayrımcılık yaptığının farkında bile değil salla gitsin" diyorum da bir kadın görünce "biz bayanlar" diyen... delleniyorum ötesi yok.
evet evet obsesif manyağın tekiyim sanırım. serbest kürsüden de gidiyorum şimdi.
kapı açık arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık
benim de "bayan"la derdim var ama gerekçesi farklı. "baymak" çağrışımından hoşlanmıyorum:) dolayısıyla "bay" sözcüğünden de hoşlanmıyorum:)
YanıtlaSildiğer takıntılı sözcüklerimi sen biliyorsun zaten meleeeeeeem, bebeeeeeeeem aslım :)))))