bono'yu hala sevmiyorum yahu... önceden de sevmezdim, hala sevmiyorum. ama U2, ne hikmetse başka benim için. özellikle 80lerin sonları ve 90ların başlarındaki şarkılarının, onları dinlediğim dönemdeki hayat öyküm nedeniyle, bana hissettirdikleri... (evet evet, kız çocukları bazen te böyle duygusal yaklaşabiliyor bazı şeylere).
ve bu nedenle işin politik kısımlarına hiç dalmadan (dalarsam, çıkamam), ileri geri konuşmadan (konuşursam, susamam), sadece bir - iki şey söylemek istiyorum dün geceye dair:
- ah be canımın içi seçom! aklımın bir köşesinde hep seni taşıdım konser boyunca, bir çok şarkıyı söylerken sen de ol, sen de gör, sen de söyle istedim. bu benim duygusal yanım, seni çok özledim benim güzel arkadaşım.
- "hold me, thrill me, kiss me, kill me" ve "desire" demeyen bir U2 yarım bir U2'dur, olmadı.
- bono, hep yavşaktın, hep yavşak kalacaksın (üzgünüm bu bir gerçek).
- egemen bağış, köprü, amnesty international vs bahsine girmiyorum.
ayrıca :
- zülfü livaneli ile kültür şoku yaşadık ehehe, livaneli'nin elini bono'nun omzuna atıp da "yiğidim aslanım burda yatıyor"u stadyuma söyletirken hava atması beni şahsen pek eğlendirdi.
- sevgili arkadaşım GSI ile birlikte bol yemeli, bol gülmeli, birazcık ıslanmalı, sonra aralıklarla hem coşmalı hem kızmalı güzel bir geceydi, kendisini de buradan öper, çektiği fotoları (benimkiler evde!) ondan izin almadan şuraya koymamdan ötürü bana kızmayacağı için teşekkür ederim. :)
son olarak :
"aman kendi araçlarınızla gelmeyin toplu taşıma kullanın" diyen dingiller! yenibosna'dan 15 dk değil mi olimpiyat stadı? o zaman neden toplu taşımayı seçen herkes ağlıyordu orada "ne otobüs var ne minibüs, bulduklarımız da abuk sabuk yerlerde indiriyorlar insanı" diye? hem ayrıca hangi üstün zekanın eseri o stada giren çıkan yollar? sen 9 şeridi tek şeride düşürmeye kalkarsan bir 3 km yol sonunda, o 3 km 2,5 saat sürüyor, haberin var mı?? stad otoparkından çevre yoluna ulaşım 2,5 saat, o noktadan sonrasında anadolu yakasındaki evime ulaşımım 15 dk... sizlere söyleyecek lafım bile yok, hata sizde değil, vatandaşta!!!
güzeldi bea, ben çok eğlendim konserde. Şimdi tabi acısını çekiyorum, tipim kaydı :)
YanıtlaSilLen olm deli mi tepti ikinizi de:)) ben işe zor gelirsiniz diyordum biri post yazmış öbürü yorum yapmış..allam yarebbim..
YanıtlaSilAslım yazından en beğendiğim iki detay Bono hep yavşaktın hep yavşak kalacaksın ve tabii ki "dingiller" sıfatın..onlar kendiilerini pek iyi bilir de ne yazık ki asla üstlerine alınmazlar:(
ehehe bono'yu sevmem ama u2 şarkılarının çoğunu seviyorum allaaaam ne yaman çelişki - bunalımdayım :P
YanıtlaSilbu arada rica edeceğim, birileri egemen bağış'a sorsun, 20000 kişinin seni yuhalaması nasıl bir duyguydu diye huehe (tahminen 40000 kişi vardıysa yarısı yuhalamıştır mantığı kuruldu itinayla)
valla bugün tatil olsaydı mutlu olurdum canlar, ne yalan söyleyeyim ama artık başa gelen çekilir ehe
ya ben yarım gün olsa ona da razıyım ühü
YanıtlaSil