2 Eylül 2010 Perşembe

itiraf!!

okumaya meraklı olduğum, işten ve uyumaktan kalan vakitlerimde eğer evdeysem genelde elimde bir kitap olduğu, televizyona - özellikle de dizilere ve yarışma programlarına - burun büktüğüm çevrem tarafından iyi bilinen bir özelliğimdir. "boşa vakit harcamayın ya açın bir kitap okuyun" diye söylendiğim sık duyulur. büyük konuşma huyum da ayrı bir sevimli alışkanlığımdır.

ve ben, son bir hafta içeirisinde, tükürdüğümü yaladım okur!

her şey uyumsuz şahsın (acıması gerektiğini fark etmeyip beni çatır çatır harcayacağını tahmin dahi edemeyerek :P) elime adları dahi falso iki kitap tutuşturmasıyla başladı: "suçlu zevkler" ve "gülen ceset". anita blake vampir avcısı serisinin (ki 19 - yazıyla ondokuz - kitaptan oluşan bir seri imiş bu meğer) ilk iki kitabı olan bu iki edebi değeri yüksek eser kafamı dağıtmaya ihtiyacım olan bir ara ilaç gibi geldi. kan - vahşet - dehşet - çekişmeler - yakışıklı bir vampir - çekici bir avcı - romantik ve iyiliksever bir kurtadam - aşk - seks - güç kavgası derken olaylar zincirine kaptırdım kendimi gittim.



bağımlılık gibi bir şey oldu anita ve avanesi bir kaç gün içinde ve takip eden 4 kitabı da kaptığım gibi sahibinden, bir hafta içinde çatır çatır okudum.

şu noktada, dizilere kendini verip de boş vakit geçirdiği için eleştirdiğim herkesten ciddi ciddi özür dilemek zorunda hissediyorum kendimi. ben de benzer bir hortuma kapıldım gittim ve şaştım kaldım. kafam dağıldı, dinlendim, hüzünlendim, heyecanlandım, sinirlendim bu son derece "pulp" serinin benimle alakasız karakterleri sayesinde.

bu noktadan sonrası hafif çapta spoiler içerir seriyi okumayı düşünebilecekler için:

6.kitap bitmişken, ve aslında daha 13 kitap daha varken seride okunacak, biraz ara veriyorum okumaya çünkü:

1 - kitaplar bende değil, beklemem ve zaten kitap kulubü kitabımızı okumam lazım :)
2 - richard'ın kalbi kırılmış, anita her şeyi yüzüne gözüne bulaştırmış, jean claude ise bir vampirden beklenmeyecek kadar yumuşamış... ne yapayım ben böyle macerayı! zaten dayanamayıp (yukarıda da verdiğim bağlantıdaki) wikipedia'dan sonraki kitaplarda neler olacağını da okuyarak hayalkırıklığına uğradım. ha...devamını okuyacak mıyım? evet. ama sanırsam asla ilk 6 kitaptan aldığım tadı alamayacağım ("sorun sende değil bende").
3 - içimdeki psikopat romantik ortaya çıktı en beklenmedik şekilde, korktum kaçtım!
4 - çok bozuldum ülen! gerçek hayat gibi, gene kısacık bir sürede tüm romantizm tükendi ve her şey bedenin arzuları ve saçma sapan kıskançlıklara döndü.

artık sen de herkes gibisin anita blake, duydun mu beni?

peki ülkeyi ilgilendiren bunca olayın olduğu zamanda ben bunu neden yazdım, komik miyim? yok yahu, sadece insanım, dedikodu yapmak ve sersem sersem sırıtmak istiyorum bazen - stresten kaçmak lazım ve her kitap illa ki edebi olmak zorunda değil. :)

5 yorum:

  1. ehuheuhe dalga geçme kızım çok pis combat taktikleri öğrendim avcılardan, vampirlerden, kurtadamlardan :P

    YanıtlaSil
  2. hehe ya dur Anita Blake'i hemen harcama dedim sana. Bir kere Jean-Claude'la oynaştılar diye o kadar mı kalacak sanıyorsun. Ne orgy'ler ne ırklar arası cinsel olaylar kopacak, az dayan :P

    YanıtlaSil
  3. amanın, heyecan devam ediyor!!!

    kurtların hırlamasından kelebeğin zarafetine sert bir geçiş yaptım ama haftasonu biter, bayramlıklarımı bekliyorum pelinim :D

    YanıtlaSil
  4. "Ülkeyi ilgilendiren bunca olay varken neden bunu yazdım"

    Ülkeyi ilgilendiren olaylar ile senin bu kadar ilgili olmaman gerektiğini birgün sana açıklayacam, sağlam tezlerle gelecem.

    Meşhur istatistik yöntemimi bilirsin zaten, bir tek sende başarısızlığa uğrayan o yöntem :)

    YanıtlaSil
  5. :) bekliycim, al istatistiksel metodlarının hepsini, ben çürütüciiim senin tezlerini cicim.

    YanıtlaSil