11 Nisan 2010 Pazar

jet city house'da sıradan bir pazar sohbeti...

arkaplan bilgisi : JCW bir önceki akşamı evinde geçirmiş, kanepeye yayılıp el clasico'yu izlemiştir.

ü.teyze : kaçta uyudun dün gece?

jcw : bilmem, 2 falandı herhalde.

ü.teyze : dışarı da çıkmadın, ne yaptın o saate kadar?

jcw : maç seyrettim, sonra kitap okudum, derken uyudum falan...

ü.teyze : bira da mı içtin sen?! yarım paket de cips vardı o da bitmiş?

jcw : hıııı maç seyrederken içtim yedim oh sefam olsun!

ü.teyze : nasıl üzülüyorum ama bilemezsin, kızım var diyorum - ne çok sevinmiştim sen doğduğunda bir kızım oldu diye - ama hiç de kız gibi davranmıyor kızım benim. hiçbir arkadaşımın kızı oturup da maç izleyip bira içmiyor - nerede hata yaptım ben!? babası kılıklı! halbuki kız çocuklar giyim kuşam sever, anneleriyle çarşı pazar gezer, alışverişten nefret etmez. aaah ah...

jcw : muck annelerin en güzeli, ben de seni çok seviyorum!

:)

4 yorum:

  1. hehehe annen seni 16 yasinda dondurmus herhalde hala oyle goruyor olmali :)

    YanıtlaSil
  2. haha kızım öyle deme - çünkü gerçekten öyle!!

    ben 20 yaşındaydım annem hala benim 16 olduğumu söylerdi sağa sola :)

    YanıtlaSil
  3. Koptum, kafamda canlandirdim bu muhtesem diyalogu :)

    YanıtlaSil
  4. yav garibim ü. teyzem buna hâlâ mı alışamadı? bence bir gün oturup karşısında örgü ör. girdiği şoktan bir daha çıkamayacağı için ne yapsan komaz artık :-P

    YanıtlaSil