14 Nisan 2010 Çarşamba

pis ipisi kop ati (!!)

hayatımın büyük çoğunluğunda çevrem koç burcu insanlarıyla dolu oldu... normalde - yarım ağız söyleyeyim hadi - burçlarla pek ilgilenmediğim için, sadece insanların benim burcuma mensup yüksek şahsiyetli (!) delilerin koç burcu insanlarıyla fazla anlaşamayacağını duydukça da gülüp geçtim zira hayatımdaki koç burcu kadınlarının sayısı aklı başında herhangi bir insanın isteyeceğinden daha fazla! ama şikayetim yok... çünkü benim koçlarım (başta dün doğumgününü kutladığımız annem canımıniçi ve gene aynı gün doğumlu olan ufarak kuzenim olmak üzere) dünyanın en sevilesi uyumsuzu (ki kendisini buradan geçtiğimiz haftalarda bir güzel afişe ettik) ve candan pisikopatisi - ve bugün kendisinin doğumgünü kutlu günü!!



diyeceğim o ki,

pisicim, özocum, daha tanışmamışken dahi (evet bu azıcık absürd oldu, şöyle diyeyim : daha sadece birbirimizin bloglarını bilirken ve telefonda bir kere mi ne konuşmuşken) bana en düşük anımda kitap ve cd göndererek tekrar ayaklandıran, ben "manyak yahu bu tanımaz etmez niye merak ediyor iyi miyim sağ mıyım ilgi gösteriyor bana" diye huysuzlanırken çekingen soğuk nevale beni dahi kendine ısındırıp dost eden güzel insan:

iyi ki doğdun. iyi ki sensin. iyi ki varsın olm yav!!! :)

nice güzel mutlu kutlu yaşların olsun he mi?

he!

2 yorum:

  1. iyi ki doğdu Özlem hatunu ! Aslı yaw, bence sen doğum günü tebrik kartı yazıcısı olsana, ne güzel yazıyorsun kutluyorsun doğum günlerini. Kişiye özel doğum günü tebrikleri işine girişelim seninle, sendeki bu cevher varken köşe oluruz köşeee :)

    YanıtlaSil
  2. Ya ama ama ben çok mutlu oldum biraz da utandım (ama azıcık:) Aslıcım diyecek söz bulamıyorum bu güzel yazı için. Sadece çok teşekkür ediyorum. Sen de Pelin de hayatıma bir girdiniz, pir girdiniz ve iyi ki de girdiniz. Sizinle beraber nice doomgünlerime iyi ki doğdummmm ulen:)

    YanıtlaSil