o kadar çok yere "hastayım" "evdeyim" "işe gidemiyorum" diye yazdım ki artık içim bulanıyor bunu yazmaya başladığımda... sözün özü, bir haftadır evdeyim, tv seyrettim, uyudum, kitap okudum, her sorana dert yandım ve haftasonuna vardım - gerçekten evde çok sıkıldım. peki evdeyken ne yaptım?
günde iki kere yemekteyiz'e maruz bıraktım kendimi! doz aşımından sanırsam öleceğim - neyse ki bugün cuma ve artık benim bu marazi merakım ve nefret ede ede seyretmelerim sona eriyor.
utanmıyorum vallahi seyrettim!
seyrettikçe anladım biraz da neden bizim çoğu insanımız gerek televoleleri gerekse de magazin programlarını burun kıvırarak seyrediyorlar. çünkü aynı şeyi bu hafta ben yaptım. "onlar gibi" olmadığım için şükrettim sürekli olarak. bolca ahkam kestim yaptıkları / yapmadıkları, söyledikleri / söylemedikleri şeyler üzerine. egoma iyi geldi, onlardan daha iyi bir insan olduğuma karar verdim. ne haddimse artık!!!
dehşete düşe düşe, ağzımı kapatamadan, sürekli cıkcıklayıp vahvahlayarak izledim o mutfakta & masada birbirine düşen, insanlıktan nasiplerini almadıklarını düşündüğüm yarışmacıları.
varacağım nokta şu aslında :
asla, asla demeyeceksin kardeşim! seyretmezsen de bir gün seyrettirirler. sen de iştahlana iştahlana, dalga geçe geçe, kahkaha ata ata seyredersin. ve sen de onlardan pek farklı değilsin. yani, "daha iyi bir insan" değilsin. belki biraz daha şanslısın görebildiklerin ve düşünebildiklerin sayesinde. ama sonuçta sen de bu ülkede yaşıyorsun, aynı kör güruhun bir parçasısın. aynı bencillikte, aynı vurdumduymazlıkta, aynı cehalette yürüyorsun insanlarla. senin başbakanın da onlarınkiyle aynı. ve üstelik sen *güya* "onlar"dan değilsin.
ama sen kimsin? ne adımlar attın acaba daha öteye götürebilmek için şu insanları? daha kaliteli bir yaşam için sen ne yaptın ki? internet sitelerinin köşelerinde sanal kutlamalar ve sanal kavgalar haricinde neler kattın hayata?
dur bir düşün bakalım...
iyi de senin oyun da herkesle aynı diyeceğim, aysun kayacı muamelesi göreceğim sonra:)
YanıtlaSilne yaptım deme, ne yapacağım de :-P
hayata bir şey katmak, coca-colanın hayata + vakfı gibi olur mu hiç şekerim ya? kolektif aksiyon mu gerekir? geçiniz. cumhuriyet mitinglerinden payımızı aldık sanırım hepimiz. ödediğin vergi mi, gönüllü eğitimcilik mi, verdiğin oy mu, milletvekilliği mi, dernek lokali mi?
bireysel katkı? bunu yapıyorsun işte. sudaki en küçük halka bu belki de ama içtenlikle, kendi başına, kimseye köle olmadan yapabileceğin en güzel katkıyı yapıyorsun. hasta hasta paylama kendini, döverim:)
internet'e de çamur atma. onun sayesinde bir bahar akşamı rastladın bize :-P
ya ama sen hiç bir hafta boyunca - üstelik de bir bölümünü baştan sona - yemekteyiz seyrettin mi? insanı insanlığından çıkartıyor valla sonra kendini de paylıyorsun, evin duvarlarını da yemek istiyorsun.
YanıtlaSilevet... kendim ettim kendim buldum... paylarım ben bunu hak ettim :)
Geçmişler olsun apliko, olan bizim midyeye oldu :(
YanıtlaSilBi de sen o yemekteyizdeki koca popolu hamur kölesi teyzeyle bir sayıyorsan kendini, hastalık beynine sıçramış sanırım, bi hafta daha dinleniyorsun tamam?
İnsanları bir adım daha öteye götürecek bak bak, ordaki teyze götürdü çünkü, lokma dökerek...
Durum kritik vaheyyy :/